Dokobit

Dokobit ir elektroniskā parakstīšanas un dokumentu pārvaldības platforma, kas ļauj uzņēmumiem un privātpersonām droši parakstīt, pārvaldīt un koplietot dokumentus tiešsaistē. Tā ir ļoti noderīga tiem, kuri vēlas ietaupīt laiku un resursus, izvairoties no papīra dokumentu apstrādes, kā arī nodrošina augstu drošības līmeni, kas ir īpaši svarīgi juridiskajās un finanšu nozarēs.

Galvenās Dokobit funkcijas

  • Elektroniskā parakstīšana: Dokobit piedāvā drošu elektronisko parakstu izmantošanu, kas ir juridiski saistoša visā Eiropas Savienībā un atbilst eIDAS regulai. Tas nozīmē, ka dokumenti, kas parakstīti ar Dokobit, ir tikpat saistoši kā tie, kas parakstīti ar roku.
  • Dokumentu koplietošana un pārvaldība: Lietotāji var viegli augšupielādēt dokumentus platformā, dalīties ar tiem ar kolēģiem vai partneriem un sekot līdzi dokumentu statusam. Tas ļauj vienkāršot dokumentu apmaiņas procesu un padarīt to efektīvāku.
  • Integrācijas ar citām sistēmām: Dokobit ir viegli integrējams ar citām IT sistēmām, piemēram, Microsoft 365, Google Workspace un citām dokumentu pārvaldības sistēmām, tādējādi atvieglojot darbu tiem, kas jau izmanto šos rīkus.
  • Augsts drošības līmenis: Dokobit nodrošina datu drošību, izmantojot augsta līmeņa šifrēšanas tehnoloģijas. Platforma atbilst stingriem drošības standartiem un nodrošina datu aizsardzību saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR).

Kā izmantot Dokobit

Lai sāktu izmantot Dokobit, ir nepieciešams veikt dažas vienkāršas darbības:

  • Reģistrēšanās platformā: Vispirms ir jāizveido konts Dokobit mājaslapā. To var izdarīt, izmantojot e-pastu vai sociālo mediju kontu. Lietotājiem ir arī iespēja pieslēgties, izmantojot elektroniskās identifikācijas līdzekļus, piemēram, Smart-ID vai ID karti.
  • Dokumentu augšupielāde: Pēc reģistrēšanās lietotāji var sākt augšupielādēt dokumentus, kurus viņi vēlas parakstīt vai koplietot. Dokumentus var augšupielādēt dažādos formātos, piemēram, PDF, DOCX, XLSX un citos.
  • Dokumentu parakstīšana: Kad dokuments ir augšupielādēts, lietotāji var izvēlēties, kur vēlas pievienot savu elektronisko parakstu. Dokobit nodrošina lietotājam draudzīgu interfeisu, kas ļauj viegli izvēlēties paraksta vietu un veidu.
  • Dokumentu koplietošana: Pēc dokumenta parakstīšanas lietotāji var nosūtīt dokumentu citiem parakstītājiem vai dalīties ar to, izmantojot saiti. Dokobit arī piedāvā iespēju pievienot vairākus parakstītājus un noteikt to parakstīšanas secību.
  • Sekot līdzi dokumentu statusam: Dokobit ļauj lietotājiem sekot līdzi dokumenta parakstīšanas procesam reāllaikā, sniedzot paziņojumus, kad dokuments ir parakstīts vai nepieciešams parakstīt.

Kāpēc izvēlēties Dokobit?

Dokobit ir izdevīgs risinājums tiem, kuri meklē drošu un efektīvu veidu, kā pārvaldīt un parakstīt dokumentus tiešsaistē. Tas piedāvā vairākas priekšrocības, tostarp ātru dokumentu apstrādi, samazinātu nepieciešamību pēc papīra dokumentiem un spēcīgu datu aizsardzību. Dokobit ir lielisks rīks gan maziem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām, kas vēlas uzlabot savu dokumentu pārvaldības procesu un nodrošināt augstāku drošības līmeni.

Izmantojot Dokobit, uzņēmumi un privātpersonas var būt drošas, ka viņu dokumenti tiks parakstīti un pārvaldīti droši un efektīvi, atbilstot visiem juridiskajiem un drošības standartiem.